fredag 22 juli 2016

10 gradarn rapport o lite mindre fiskrapport.

Jag skrev senast att många var på väg ut på djuphavsfiske och att jag väntade på rapporter. Nu har Dan " kattmannen " Lundqvist kommit med en rapport. Danne har haft ett helt otroligt fiske därute. Själv fick han 3 långor över 20 kilo med topp på ca 22 kg och en liten på 17,5 kg !!!!. Plus stora lubbar , sejar , vitrockor m.m. Bara att gratulera till ett fantastiskt fiske.




 

Vi får även gratulera Olle Johansson till en grym långa på 22,03 kg som jag tyvärr inte har någon bild på. Bara att lyfta på hatten. Själv har jag lyckats lura upp fisk av betydligt beskedligare storlek. En jättefin havsöring högg på jiggen i älven härom kvällen och ett antal abborrar med. Inget i paritet med föregående nämnda fiskar men det fisket har jag ju frivilligt valt bort trots att jag haft många möjligheter att åka med på. Ha det gott och fiska hårt nu alla fiskekompisar/ Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar